במה אנחנו מתעסקים?
הקמת אתר אינטרנט
אתר ברשת אינטרנט הוא כרטיס הביקור של המאה ה-21. ללא אתר, אינך קיים באינטרנט – וכך אינך קיים גם עבור אינספור לקוחות פוטנציאליים.
כשניגשים להקמת אתר חדש, חשוב קודם כל לברר מהן מטרותיו וכיצד הוא ימשוך את תשומת הלב של הגולשים על מנת שאלו ירכשו את מוצריו או יזמינו את שירותיו. אתר לא נועד רק כדי לספק מידע על העסק שלך – אלא הוא גם מהווה כלי שיווקי במידה וייבנה באופן הנכון. כשבונים אתר, יש להחליט מראש על מכלול מרכיבים איכותי שישרת את מטרותינו – לוגו, כתובת דומיין, תכנים ועוד.
לחצו כדי להקפיץ את העסק שלכם קדימה!אנו בחברת סוסקה פלוס נסייע לך להגדיר את מטרות האתר העתידי שלך כדי להחליט על אפיון לאתר, בחירה בעיצוב שישרה את האווירה הנכונה באתר ונעזור לך להטמיע תכנים רלוונטיים. בניית אתרים לא כוללת רק אתרים פשוטם כמשמעם – אלא תוכלו גם להרוויח את העסק שלכם ולפתוח חנות וירטואלית, שתעבוד עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בלי צורך לשכור מרחב תצוגה ולגייס כוח אדם.
אלו אתרים אנחנו בונים?
אתרי תדמית – אתר תדמית הוא חלון הראווה של העסק ברשת. אתר תדמית שייבנה באופן הנכון יוכל לעזור לך לכבוש את האינטרנט, לגרום ללקוחות לבוא אליך במקום לרוץ אחריהם – ובאופן כללי, להגדיל את מעגלי הלקוחות ולהקפיץ את הרווחים. נוכחות נכונה באינטרנט היא הסיסמה להצלחה כיום – ואתר תדמית הוא הדרך לשם. רק אתר תדמית מקצועי ואיכותי ייצור את הרושם הנכון, ישרה את האווירה הרצויה ויתאים בדיוק לקהל היעד שלך. אין עסק שלא זקוק לאתר תדמית – ובהתאם לכך, אתרים אלו מתאימים לכל סוג של עסק.
אתרי מכירות – כשכל כך הרבה רכישות מתבצעות דרך האינטרנט, אין סיבה שתישארו מאחור. כיום, באמצעות אתר מכירות, ניתן בקלות להגדיל באופן מהותי את מספר העסקאות המתבצעות מדי יום. במקום שלקוח יטרח עד למיקום של חנותכם, ימצא חניה ויכלה את זמנו היקר, הוא פשוט ייכנס בהקלקה אל אתר המכירות שלכם אפילו כשהוא במשרד או עמוק במיטה – ומשם, הדרך לרכישה קצרה מאי פעם. אתר מכירות מאפשר לכם להגיע לקהלים שרחוקים מכם פיזית – ואפילו להפוך אתכם לעסק גלובלי. בסוסקה פלוס אנו משלבים מערכות ניהול תוכן, מוצרים ומלאי חכמות שמאפשרות לקבל נתונים סטטיסטיים מלאים, כך שניתן לנהל את אתר המכירות ביעילות, לשדרגו ולקדמו ברשת.
פורטלי תוכן – פורטלי תוכן הם אתרים גדולים שבדרך כלל מתמקדים בתחום אחד. לעומת אתרי התדמית השיווקים, פורטלי תוכן לרוב יעניקו מגוון כלים הנוגעים לתחום ומכילים בעיקר מידע אובייקטיבי המשלב דעות של אנשי מקצוע. מגוון פורטלי התוכן רחב במיוחד, והם עשויים לגעת בתחומים שונים בתכלית – החל מפורטלי חדשות, דרך פורטלי נישה שעוסקים בתחביב מסוים ועד פורטלים של ארגון שמאגדים את העסקים תחתיו. פורטלי תוכן יכולים גם לשמש אתרי עסקים שרוצים לבדל את עצמם מהמתחרים ולהעלות את מספר המבקרים באתר בשל הערך המוסף שהוא נותן להם. כמו כן, תוכן איכותי מקדם את האתר במנועי החיפוש – מה שמגדיל את החשיפה לאתר.
לתיק עבודות.
עיצוב אתרים
המראה הוא חזות הכל בימינו – וכך, ללא עיצוב ראוי לאתר שלכם, הוא לא יוכל להגשים את הפוטנציאל הטמון בו. העיצוב הוא זה שתופס את תשומת לבו של הגולש ברגע כניסתו לאתר, והרי ידוע שמבקרים רבים נוטים לעזוב את הלינק שאליו נכנסו מגוגל לאחר 5 שניות ולעבור לאתר הבא. כך, רק עיצוב מרשים שישבה את עיני הגולשים וייצור את הרושם הדרוש, יצליח להשאיר אותם באתר. בשל כך, עיצוב אתרים הוא מלאכה עדינה ומורכבת למדי. כדי ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר, נדרשות טכניקות עיצוביות ושיווקיות שונות וחשיבה יצירתית מיוחדת. אתר הוא מותג – ואלמנטים ויזואליים יכולים ליצור את מהות אותו מותג. יתרה מכך, עיצוב אתר שייעשה באופן נכון יצליח להעביר את המסר שלנו לגולשים באופן המדויק והמהיר ביותר, וכך הם ימצאו אותו רלוונטי עבורם וימשיכו את הקריאה בתכניו.
אם כך, כיצד נדע מהו העיצוב המתאים ביותר עבור האתר שלנו?
מכיוון שהגיית עיצוב אידיאלי לאתר דורשת ניסיון והבנה ברזי האינטרנט, כמובן שיש לפנות אל אנשי מקצוע הבקיאים בתחום. אנחנו בסוסקה פלוס נדע ליצור את הנוסחה הנכונה לעיצוב שלכם, החל מבחירת הצבעים השולטים באתר שייצרו את האווירה המתאימה, דרך אחדות ועקביות בכל האלמנטים כדי ליצור מראה אסתטי ומקצועי ועד עיצוב הלוגו – שהוא אחד מהפקטורים החשובים ביותר במיתוג שלנו. לצד ההקפדה על הכללים של עיצוב אתר מוצלח ושמירה על סטנדרטים גבוהים, אנחנו בסוסקה פלוס לא שוכחים לרגע שכל אתר צריך להתבלט מעל מתחריו הרבים ברשת – וכך בכל אתרינו נדאג לשמור על שפת עיצוב רעננה, אטרקטיבית וחדשנית בכדי להפתיע את הגולשים ולסקרנם.
.
קידום אתרים
אין זה משנה עד כמה השקענו באתר – ללא קידומו, גולשים לא יגיעו. אתר ללא קידום הוא כחנות שממוקמת במרתף שכוח אל – ולכן, צריך להשקיע בהליכי קידום אתרים.
אנו בסוסקה פלוס למדנו את כל החומר עבורכם, ונקדם את האתר שלכם בשיטות היעילות ביותר תוך הזמן הקצר ביותר.
במסגרת קידום האתר, ננהל קמפיינים שונים בגוגל, בפייסבוק ובערוצים נוספים על מנת להגדיל את מספר הכניסות לדפי הנחיתה של העסק, וכך להגדיל את החשיפה שתקבלו באופן ניכר.
קידום האתר מתחלק לשתיים: הקידום הראשון הוא קידום אורגני, שנועד להעלות את מיקומכם בדפי התוצאות במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל. מרבית הגולשים נכנסים רק לקישורים הראשונים שבעמוד התוצאות הראשון – לכן, ככל שמיקומכם יהיה גבוה יותר, כך יגדלו הסיכויים שגולשים חדשים ייכנסו אליכם. לשם כך, נדרש ניתוח מילות מפתח וביטויים, בחירת מילים וביטויים לקידום וכתיבת מאמרים מקדמים. שיטות אלו פותחו לאחר מעקב וניתוח האלגוריתם של מנועי החיפוש, והוכחו כיעילות ביותר.
הדרך השנייה לקידום, שלרוב משולבת לצד הקידום האורגני, היא הקידום הממומן. קידום ממומן הוא מהיר יותר, אך בהתאם מצריך השקעה כספית גבוהה יותר. קידום ממומן כולל פתיחת קמפיין הכולל כתיבת מודעות, ניטור ואופטימיזציה של אותן מודעות לאורך כל שלבי הקמפיין, ניתוח וסיכום חודשי לשם שיפור הביצועים וכן הלאה.
שתי דרכים אלו עוזרות להגדיל את החשיפה של האתר פי כמה וכמה, וכך מעלות באופן ישיר את הרווחים של העסק. עם זאת, כפי שניתן לראות, שיטות קידום אלו מצריכות בקיאות בתחום וניסיון על מנת לנסח את הדרך הנכונה לקידום.
.
ניהול תוכן באתר ותחזוקתו השוטפת
הקמת אתר אינה מסתכמת בבנייתו !
אתר שלא יתעדכן בתדירות גבוהה, יאפשר יצירת קשר ותמיכה וידווח על מבצעים ומוצרים חדשים – לא יצליח ליצור לעצמו קהל גולשים קבוע ומתעניין. יתרה מכך, אתר שלא יעודכן יקבל פחות חשיפה במנועי החיפוש ברשת האינטרנט. מכיוון שעולם האינטרנט הוא כה דינמי, האתר שלכם צריך להיות תמיד מעודכן !
אך כבעלי עסק, לא פשוט לפנות זמן עבור ניהולו. מלבד זאת, ניהול אתר דורש ידע, ניסיון ומשאבים – כתיבת תכנים מעניינים ובעלי אופי שיווקי, עיצובים גרפיים ועוד
אז למה שלא פשוט תשאירו את העבודה הקשה לנו?
סוסקה פלוס מציעה ניהול אתר מקיף הכולל כתיבה והעלאה של תכנים רלוונטיים, עדכונים שוטפים למבקרי העמוד, התאמה לכל החידושים בעולם האינטרנט וקידום של האתר עבור הגדלת החשיפה שהוא מקבל. כתוספת שיווקית לאתר אנו מציעים גם ניהול של דפי הרשתות החברתיות לעסק , שכיום הפכו לחלק בלתי נפרד מהרגלי הגלישה של הצרכנים, בהם פייסבוק, גוגל+ , יוטיוב ועוד.
באופן זה, אתם זוכים למוצר האינטרנטי המושלם – שכל מרכיביו יעבדו יחדיו כדי להגדיל את מעגלי הלקוחות וכך את הרווחים שלכם.
.
הקמת דפי נחיתה
קמפיין קידום ממומן בגוגל יכול להקפיץ את החשיפה לעסק לגבהים חדשים – אך כיצד נוכל להשפיע על הרווחים שמתקבלים מאותה חשיפה?
התשובה ברורה: הקמת דפי נחיתה עבור קידום ממומן. דפי נחיתה מסייעים לנו להגדיל באופן ניכר את יחס ההמרה (להגדיל את כמות הגולשים שהופכים ללקוחות) ומאפשרים לנו להשיג את המטרה השיווקית שלנו, בין אם היא קניית מוצר, הרשמה לניוזלטר, הצטרפות למועדון לקוחות, חיוג למספר טלפון שלהם וכן הלאה. את דפי הנחיתה אנו מתאימים למודעות המפורסמות במנועי החיפוש וברחבי האינטרנט, כך שהגולשים שמעוניינים בהמשך למודעה שלהם יקבלו אותו ישירות – ולא יתקלו בדף הבית שלנו, שעלול לבלבל אותם. באמצעות דף נחיתה, נוביל את הגולשים לבצע את הפעולה שבה אתם מעוניינים, ובכך הופכים את ההשקעה בקמפיין הקידום הממומן למשתלמת אף יותר.
מה מיוחד בדפי נחיתה?
דף הבית באתר האינטרנט שלכם ,הינו לרוב, מפורט וכולל מידע טקסטואלי רב, פריטים שונים, תמונות ופירוט של כל השירותים השונים שלכם .
דף הנחיתה, לעומתו, מכוון מטרה ויעסוק אך ורק בתחום אחד. דף הנחיתה יכוון את הגולשים אל עבר היעד, מבלי להעמיס על העין שלהם ולגרום להם להמשיך בחיפושם ברשת. ידוע כי גולש ממוצע לא יישאר יותר מ-5 שניות בעמוד – כך שעלינו לתפוס את תשומת ליבו ולהבהיר לו במהירות שמבוקשו אצלנו.
כאשר גולש מבצע חיפוש בגוגל רוצה למצוא את התשובה במהרה, ואינו מעוניין לבזבז זמן בחיפושים בלינקים השונים שבדף הבית שלכם. חשוב לציין כי גוגל אוהבת דפי נחיתה, הרלוונטיים לחלוטין לחיפוש – וכך מקדמת אותם יותר.
דף נחיתה יכלול לרוב כותרת בולטת ומשכנעת, טקסט מצומצם, עיצוב נקי יחסית שיבליט את המסרים השיווקים ובמידת הצורך אלמנטים שונים כמו טפסים. כמובן שבדף הנחיתה יהיה גם קישור לדף הבית שלכם – וכך בעצם, דפי הנחיתה הם המגשרים שלכם בין החיפושים השונים בגוגל והמודעות המפתות ברשת לבין אתר התדמית המושקע שלכם.
בסוסקה פלוס אנו מקימים דפי נחיתה מעוצבים למשעי, שיצליחו למשוך את תשומת הלב לביצוע הפעולה הרצויה ויגשימו כל מטרה שתרצו. דפי הנחיתה שלנו משדרגים מהותית את הצלחת קמפיינים הקידום בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, וגורמים לעסק שלכם להמריא. לאחר ההקמה, אנו נעקוב אחר יחסי ההמרות, מנתחים את התנועה בדפי הנחיתה ובאתר – הכל כדי למקסם את ההצלחה.
.
פיתוח מצגות דיגיטליות
השקעתם ללא הרף בקטלוג של העסק – הוא מרשים, מציג אתכם ואת מוצריכם באופן המחמיא ביותר ויוצר את האווירה הנכונה.. אך כעת, כשנכנסנו לעולם האינטרנט, כיצד נוכל להשתמש בקטלוג זה מבלי לפגום באיכותיו? פשוט מאוד – מצגת דיגיטלית. מצגת דיגיטלית היא דרך מדהימה להציג את תיק העבודות או המוצרים של החברה, ומאפשרת להציג באופן אידיאלי קטלוג שהופק לדפוס. יתרה מכך – לרוב אותו קטלוג אף ייראה מרשים יותר באתר עצמו, יאפשר דפדוף נוח יותר וקריאה מהירה וברורה להפליא. האפשרות להגדלת הדף והאופציה לעבור היישר מן התוכן אל העמוד המבוקש הופכים את הקטלוג הדיגיטלי לנוח פי כמה מחברו המודפס, ולעומתו, קטלוג דיגיטלי נשמר לעד ולא נזרק עם ערימת העיתונים שהצטברה.
גם אם אין ברשותכם קטלוג מודפס, ניתן ליצור מצגת דיגיטלית מרהיבה עבור העסק שלכם שתיצור רושם ראשוני מעולה, כזה שישדר מקצועיות, איכות וקידמה ויפתה את הגולשים להפוך ללקוחותיכם. כיום, מצגות דיגיטליות הפכו כה משוכללות ומרשימות שחלק מבעלי העסק הופכים אותן לעיקר האתר שלהם.
בסוסקה פלוס אנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ליצירת מצגות דיגיטליות ו\או הפיכתם של קטלוגים מודפסים לדיגיטליים, ומשלבים אותם באתרי העסקים באופן שלא יוכל להשאיר אף מבקר אדיש.
.
שילוב סחר אלקטרוני באתר
על-פי הסקר של PayPal, כ-38% מהישראלים מאמינים כי קניות באינטרנט מייעלות את משק-הבית, ולמרות זאת, רק כ-30% מהישראלים רוכשים בפועל מוצרים באינטרנט.
הרכישות באינטרנט הופכות נפוצות יותר ויותר, ורבים החלו להעדיף רכישה ברשת מאשר ביקור בקניון. הנתונים מדברים בעד עצמם: לפי סקר של PayPal שנערך אשתקד, למעלה מ-30% מהישראלים רוכשים מוצרים באמצעות האינטרנט באופן קבע. יותר מכך – כמעט 40% מהישראלים מאמינים שרכישות באינטרנט מייעלות את משק הבית, ומספרים אלו רק עולים מדי שנה. כיום כבר אין מי שחושש מנתינת פרטי האשראי שלו ברשת – באמצעות מערכות אבטחה מתקדמות וביטוחים למיניהם, הרבה מתירים את הרסן וקונים עוד ועוד דרך האינטרנט.
רכישות באינטרנט הן פשוטות וקלות – לא צריך להגיע לאף מקום, ניתן לקנות גם מהמיטה או מהמשרד, בכל שעה ובלי לעמוד בתור – כך שלא פלא שקניות שכאלו הן ממכרות. כדי שגם אנחנו כבעלי עסק נוכל לממש את הפוטנציאל האדיר שטמון בקניות באינטרנט, עלינו לאפשר סחר אלקטרוני באתר האינטרנט שלנו.
שילוב סחר אלקטרוני באתר הוא בעצם הפיכתו לחנות וירטואלית, כך שהאתר לא רק יספק את כל המידע הרלוונטי על מוצרי העסק – אלא גם יאפשר לרכוש אותם. סחר אלקטרוני מאפשר להתאים את העסק לשינויים בהרגלי הצריכה, ולמקסם את הרווחים ומחזורי המכירות. לא רק שנרוויח מכך – אלא גם נחסוך: באמצעות שילוב סחר אלקטרוני באתר, לא נצטרך עוד להחזיק בעובדים רבים, לשלם חשבונות שכירות וחשמל. החנות הוירטואלית דורשת תחזוקה זולה מאוד יחסית, ובאמצעותה ניתן לספק את השירות הטוב ביותר ומלוא המידע ללקוח.
בסוסקה פלוס אנו עוזרים לעסק להשתלב בעולם הסחר האלקטרוני, ומשלבים באתר שלכם את מערכות הסליקה המתקדמות ביותר לצד סינכרון עם אמצעי התשלום הפופולארים – PayPal, מג'נטו, ecommerce וכד'. עבורכם, הפיכת האתר לחנות וירטואלית לא תרגיש כמו פרויקט עצום מימדים: סוסקה פלוס תעשה את כל העבודה עבורכם – התאמת הדפים לחנות, בניית חלוקה נוחה, ממשק נוח למשתמש ואבטחת קנייה מקסימלית. ההשקעה עבורכם היא חד פעמית – אך החנות תעבוד עבורכם זמן רב, ותפיק רווחים ללא נקיפת אצבע מצידכם.
.
הקמת אתרים בוורדפרס
בסוסקה פלוס אנו בונים אתרים על בסיס מערכת לניהול תוכן וורדפרס, תוך שילוב כל הרכיבים והתוספים שיגשימו את חזונכם לאתר במחיר המשתלם ביותר. כמו כן, אנו מציעים גם שירות עיצוב תבניות וורדפרס שיתאימו ככפפה לאופי האתר שלכם, וכן שירות קידום האתר ברחבי הרשת. אמנם מערכת וורדפרס קלה ופשוטה לניהול – אך גם אם אין ברשותכם זמן לניהול האתר ושפיכת תכנים שוטפת אליו, אנו נעשה זאת עבורכם תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מבין כל שפות הפיתוח בעלות הקוד הפתוח להקמת אתרי אינטרנט , וורדפרס נחשבת לאחת הפופולאריות שבהן. הסיבות לכך ברורות למדי:
ראשית כל, מערכת ניהול התוכן וורדפרס מופצת חינם, כך שמהרגע הראשון אנו מתחילים עם חיסכון כספי.
לאחר מכן, מבחינת היבט הניהול, מערכת וורדפרס היא בעלת ממשק ידידותי במיוחד למשתמש .
היתרונות אינם מסתיימים כאן – גם במנוע החיפוש גוגל אוהבים את אתרי וורדפרס, ולכן אתרים אלו זוכים לעדיפות בקידום האתר.
.
הקמת וניהול ניוזלטר
ניוזלטר, או בשמו העברי מגזין אינטרנטי חדשותי, הוא אחד מכלי השיווק הוותיקים באינטרנט. ניוזלטר הוא בעצם דואר אלקטרוני שנשלח לרשימת דיוור מסוימת, וכך מיידע את הלקוחות שלנו על מוצרים חדשים, מבצעים ומעניק להם תכנים רלוונטיים מעניינים נוספים. בניגוד לעלונים המודפסים של פעם, העלות של הפקת ניוזלטר ושליחתו זולה באופן משמעותי – ללא עלויות הדפסה ועם הפצה פשוטה. יתרה מכך, מחקרים שנעשו בתחום הראו בפה אחד – שליחת ניוזלטר בתדירות קבועה מביאה תוצאות ומצליחה לחזק את הקשר בין הלקוח לעסק. אף הוכח כי בממוצע, אדם שקיבל, פתח וקרא 7 ניוזלטרים שכאלו – יבצע רכישה של המוצר או השירות. ניתן להבין מכך שיש לאותם ניוזלטרים פוטנציאל אדיר בקידום המכירות – ולכן, יש להשקיע בהם את מלוא המחשבה ולתכנן אסטרטגיה שיווקית נכונה.
בסוסקה פלוס אנו מנהלים ומעצבים ניוזלטרים, מרגע הגיית המוצר ועד לתפקודו השוטף, תוך שימוש במערכת דיוור אלקטרוני מתוחכמת שמאפשרת להפיק נתונים סטטיסטיים, שאותם אנו מנתחים ומפלחים לאחר מכן בכדי למקסם את ההצלחה. אנו מפתחים את העלונים בהתאם לאופי העסק, צרכיו וקהל היעד שלו, תוך מינון אידיאלי של תכנים מעניינים עם מסרים פרסומיים. בעזרתו, הניוזלטר שתשלחו לרשימת הדיוור שלכם, יהפוך לכלי שיווקי אפקטיבי במיוחד, כשאתם לא צריכים לעשות כל מאמץ.
.
הקמת דף עסקי בפייסבוק
הרשת החברתית המקוונת הגדולה ביותר בעולם כוללת למעלה מ-800 מיליון דפי משתמשים. כיום חשבון פייסבוק שקול למספר טלפון, כך שאין ספק שגם כעסק אתם זקוקים לעמוד מייצג ברשת החברתית. פייסבוק מסייעת לכך: לצד הפרופילים של המשתמשים קיימת אפשרות לפתוח "דפים" או "עמוד אוהדים", המייצגים תחומי עניין, מוצרים, גופים וסלבריטאים.
בסוסקה פלוס צברנו ניסיון רב בניהול עמודי פייסבוק תוך למידת האלגוריתם של הרשת החברתית על מנת להגדיל את החשיפה של עמודים אלו עוד יותר, דבר המסייע לנו לנתח את נתוני העמוד והעסק ובכך להביא להצלחה גדולה תוך השקעת תקציב זעום יחסית. אנו נגייס עבורכם אוהדים (לייקים), נעדכן פוסטים בעלי עניין עבורם לצד פוסטים שיווקים ונשמור על העמוד עדכני. אם אינכם בקיאים בפייסבוק או שאין לכם זמן מיותר – פנו אלינו, וקבלו בתמורה ניהול פייסבוק שוטפת כשירות בפני עצמו או כחלק מחבילת קידום נרחבת.
ההצטרפות של עסק לפייסבוק פשוטה ביותר, ולא מסגירה את זהות מנהליו – וכך חברות רבות החליטו להשתמש בדפים אלו ככרטיס הביקור ואמצעי השיווק שלהן ברשת החברתיות. מלבד זאת, פייסבוק מעניקה למנהלי העמוד סטטיסטיקה רחבה על העמוד, כדי שיוכלו לשפר את ביצועיהם דרכו. עם זאת, לא כולם יודעים אילו פוסטים יביאו להתעניינות מצד ציבור הגולשים, ומהי הדרך הנכונה ביותר לשווק ולפרסם את המוצרים והשירותים שלהם.
באמצעות לחיצת "Like", הגולש יתחיל לראות כל פוסט שנעלה לרשת החברתית, וכך יקבל את העדכונים על העסק שלנו, יזכה למידע בעל ערך מוסף ויוכל להשתתף בפעילויות שונות במסגרת העמוד. כל אלו יגרמו לעסק מיד להעלות במוחו של הגולש ברגע שיזדקק לשירות או למוצר אותו אנו מציעים, או שהפוסטים עצמם יפתו אותו להפוך ללקוחותינו.
.
ניהול דף עסקי בפייסבוק
מקסום הפוטנציאל שטמון בדף פייסבוק עסקי , אינו מסתכם בבניית דף.
ללא ניהול קיר ברמה יומית ושוטפת, עמוד העסק שלכם ככל הנראה יישכח בין מיליוני הדפים העסקיים הקיימים. לאחר שהקמנו את הדף, עלינו לשמור עליו פעיל כדי שיצליח לעשות את העבודה השיווקית המקסימלית ולמשוך לקוחות חדשים. ככל שנפרסם יותר פרסומים, "פוסטים", שיסקרנו את הלקוחות ויצרו עניין בעמוד, כך פייסבוק תפרסם יותר את העמוד ופרסומיו בקרב חבריהם של האוהדים שלנו והלאה מכך. התכנים שנפרסם בדרך כלל מתפרסמים רק אצל מי שעשה לנו "לייק" וגם לא תמיד – אך במידה והוא יתעניין בפרסומים שלנו (יעשה לייק, יגיב או ישתף), הוא ייחשף ליותר פוסטים שלנו וגם חבריו יזכו לצפות בהם על עמודי החדשות האישיים שלהם. באופן זה, נצליח להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו באופן ניכר. כמו כן, עדכון רציף של דף הפייסבוק העסקי יגרום ליותר אנשים לקחת חלק בעמוד ולשתף פעולה בכל פעילות שתתקיים בו – מבצעים, תחרויות, רכישות וכן הלאה. מעבר להעצמת הפרסום והגדלת מעגל הלקוחות מדי יום, עדכון רציף של עמוד הפייסבוק שלכם גם יסייע באופן מובהק בקידומכם בגוגל, בעזרת שימוש במילות מפתח ולינקים מתאימים.
אז איך מנהלים קיר בעמוד פייסבוק?
נשמע לכם פשוט? לא כל כך.
כדי להצליח ליצור עניין בעמוד ולמשוך גולשים, עלינו לפרסם תכנים שיעניקו לגולשים ערך מוסף, יתאימו לקהל היעד שלנו ויהיו מגוונים מאוד. לשם כך, יש לחקור את התחום שלנו ואת אופי קהל הלקוחות שלנו מכל ההיבטים האפשריים, כדי להבין מהם הפרסומיים שיגרפו את ההצלחה הגדולה ביותר. דף הפייסבוק שלנו חייב להיות אטרקטיבי לגולשים, לא פרסומי או שיווקי מדי וליצור חוויה עבור הגולשים – תוך רלוונטיות למוצר או השירות אותו אנחנו מייצגים. רק ניהול דף שייעשה בצורה נכונה יצליח לעשות את העבודה – ולשם כך דרוש זמן רב לבירורים, חיפושי תמונות ולינקים מעניינים, ניתוח התוצאות ומעקב צמוד.
נשמע מסובך? בסוסקה פלוס אנחנו מנהלים דפים פייסבוק בעזרת הניסיון הרב שצברנו בתחום והיצירתיות של אנשי המקצוע שלנו, כדי להגיע להצלחה הגדולה ביותר בזמן הקצר ביותר.
.
הקמת מיניסייט בדף העסקי בפייסבוק
מלבד הקמת העמוד העסקי של העסק ודפי נחיתה שיווקיים ניתן לשלב גם גרסה מצומצמת של אתר בתוך הרשת החברתית עצמה. לרוב אתר זה יקל על הגולשים במציאת כל הפרטים מבלי לאלץ אותם לפנות לאתר חיצוני לפייסבוק. מיניסייט שכזה לרוב יכלול לא יותר מ-4 עמודים ובהם תכנים משתנים, טופס ליצירת קשר וגלריות ממוקדות ומוצלחות. הקמת מיניסייט איכותי הינה כלי יעיל לחיזוק תדמית העסק ולקידום קמפיינים פרסומיים.
אנו בסוסקה פלוס אנו מעניקים אפשרות להוספת מיניסייט לעמוד העסקי בפייסבוק, שכולל אפשרות לניהול עצמי ושומר על קו העיצוב הכללי ליצירת אחידות ורושם מקצועי.
.
פיתוח דפי נחיתה בפייסבוק
אם בעבר כדי לפרסם מוצר חדש או מבצע הייתם מפרסמים אינספור פליירים, דבר שהיה מצריך עלויות גבוהות של הדפסה והפצה, הפייסבוק מאפשר לנו פיתרון מהיר, יעיל ומשתלם הרבה יותר – דף נחיתה בפייסבוק.
דף נחיתה בפייסבוק הוא עמוד מעוצב ומרשים, שלרוב מיועד לקידום ממוקד יותר ששם דגש על שירות, מוצר או מבצע ספציפי. דף נחיתה מעין זה יעיל מאוד במסגרת קמפיינים פרסומיים ובצבירת אוהדים חדשים לעמוד שלנו – כלומר, במשיכת לקוחות פוטנציאליים. ישנן שתי דרכים לבניית דפי נחיתה בפייסבוק: הראשונה היא הקמת עמוד נחיתה שרק מרמז על מבצע או הטבה, ומצריך "Like" לעמוד כדי לקבל מידע נוסף. השנייה היא הקמת עמוד שמעניק את מירב הפרטים וכולל טופס יצירת קשר מהיר לאיסוף פניות ישירות.
בחברת סוסקה פלוס אנו מפתחים את דפי הנחיתה הפרודוקטיביים ביותר בהתאם למטרת הקמפיין, היקפו ואופיו, תוך הקפדה על עיצוב מרשים וקורץ לעין.
.
.
סוסקה פלוס – הבית לאתר שלך
ברשת כל כך הרבה אפשרויות שיווקיות, ולא פשוט לדעת כיצד עושים זאת נכון ובתקציב המשתלם ביותר. בדיוק על צורך זה עונה סוסקה פלוס, שמאחדת את כל השירותים שיכולים להצעיד את העסק שלך קדימה. עסקים רבים עדיין לא התאימו את עצמם לשינויים בתחום התקשורת והפרסום בארץ ובעולם, וחוששים כי עולם האינטרנט שייך לצעירים בלבד – אך טעות בידם. מערך הכלים השיווקים שנמצא באינטרנט יכול לחשוף את העסק שלך בפני מאות ואף אלפי לקוחות פוטנציאליים, ולהגדיל את הרווחים שלך באופן משמעותי – ללא השקעת הון עתק התחלתי מצידך. פנו אלינו עוד היום לשיווק מהיר של העסק שלכם!
כבר לא מספיק להחזיק בחנות פיזית או לפרסם את עצמך על גבי פליירים – כיום, בלי ייצוג באינטרנט, לא תצליח להגדיל משמעותית את קהל הלקוחות שלך ולהגיע לאוכלוסיות חדשות, ותתקשה מאוד לעמוד בתחרות הקשה שמציבים המתחרים. אינך כבר יכול להימנע מכניסה לרשת – ברגע שלקוחות יעשו חיפוש אחריך במנועי חיפוש כמו גוגל ולא ימצאו אתר להיכנס אליו – אוטומטית הם עלולים להחשיב את העסק כמיושן ולא רלוונטי. במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, שצריכים לבסס את מעמדם ושמם בין המתחרים הרבים, לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על השתלבות ברשת.
סוסקה פלוס מציעה מארז שלם הכולל את כל האמצעים שדרכם אנו מתאימים את העסק לאינטרנט ולרשתות החברתיות, וכך הופכים אותו מעסק מיושן ומקומי לחדשני ומקיף. חשבו על כך – באמצעות האינטרנט, ניתן לשבור כל קושי דמוגרפי ולהגיע ללקוחות שרחוקים ממקום העסק הפיזי גם מאות קילומטרים.
אנו מבינים שיכולים להתעורר חששות מלהשתלב בעולם האינטרנט העצום והלא-מוכר – ולכן בנינו מסלולים שמלווים את בעלי העסקים טכנית ותוכנית, ומאפשרים לנו להעניק מניסיוננו וללכת צעד צעד עם בעלי העסקים בדרך להצלחה.
רוצים להיכנס לעולם האינטרנט ללא כאבי ראש מיותרים?
פנו עוד היום אלינו לסוסקה פלוס, ואנחנו נבנה עבורכם מערך מושלם לקידום והצלחת העסק שלכם!
צרו קשר עכשיו!