בנינו אתר מכירות, הכל טוב ויפה – אך כעת, איך נגרום לו אכן למכור ולהראות רווחים? עלינו לגרום לאתר להיראות מזמין לרכישה ולהסביר פנים למבקריו. כמו שלא תרצו לקנות בחנות ירקות שבה מונחים יחד טריים והקמלים, או שכל הסחורה בה תהיה מבולגנת לחלוטין, כך גם האתר שלכם צריך להיראות מרשים ומסודר. בניית חנויות וירטואליות צריכה להיעשות בהתאם לאופי אתרים אלו – כפי שחנויות צריכות להיראות מהוקצעות, מקצועיות, איכותיות ומושכות לעין, כך גם אתריהן. חנות […]
גם פייסבוק וגם אתר – הכרחי או מוגזם?
עם השתלטות פייסבוק על האינטרנט בפרט ועל חיינו בכלל, עסקים רבים הבינו שהם חייבים לפתוח לעצמם דף עסקי בפייסבוק. זו אינה טעות אלא אמת לאמיתה – אך חשוב לזכור שבעלות על דף עסקי בפייסבוק אינה פוטרת עסק מהקמת אתר אינטרנט ותחזוקו.
למרות היתרונות הרבים שמציעה פייסבוק – שיווק נוח וזול יחסית, קשר ישיר עם לקוחות, סטטיסטיקות נוחות לניתוח ושדרוג וכן הלאה, בניית אתרי אינטרנט טרם פסחה מן העולם. חשוב לזכור שדף בפייסבוק ואתר אינטרנט משלימים […]
עניין הישרדותי: אתרי אינטרנט לעסקים קטנים
רבים טועים לחשוב כי רק חברות גדולות ומסועפות זקוקות לאתר. אין זה נכון כלל – דווקא אותם עסקים קטנים זקוקים לאתרי אינטרנט הרבה יותר. הסיבה לכך דווקא ברורה למדי – עסקים אלו זוכים לפחות חשיפה בחיי היום יום: אין להם אינספור סניפים, תקציבי עתק לפרסומות ואפשרויות רבות לשיווק.
אינטרנט הוא הפיתרון המושלם עבורם – באמצעות אתר אינטרנט ניתן להרחיב את העסק ללא כל מגבלות גיאוגרפיות, להגיע לקהל גדול בהרבה ולקבל חשיפה אדירה ביחס לגודל העסק […]
מדוע אתר צריך להיות מעודכן תמיד?
בעולם הדינמי של המאה ה-21, עדכניות היא הכל בחיים. כל רגע מפתיעה טכנולוגיה חדשה, מושק גאדג'ט מתקדם יותר והכל נעשה מהיר בהרבה. כך גם בסביבת האינטרנט – מי שמעז להאט ולו לרגע, נשאר מאחור. באינטרנט צריך להיות תמיד רלוונטי ככל הניתן – כך שבמידה ותשאיר אתר לא מעודכן אפילו לימים ספורים, המתחרים יעקפו אותך באופן ניכר.
למה בעצם צריך לשמור על אתר מעודכן עד כדי כך?
בדיוק כמו שתמיד תרצו את הסלולרי המתקדם ביותר, כך גם […]
היכולות האדירות של השיווק בפייסבוק
הפייסבוק ממלא חלק ניכר מהשגרה יום יום – אם זהו חבר שביקש לייק, פוסט שמספר על מבצע מלהיב, או סטטוס מוצלח במיוחד. כמעט אין ומי שלא מחזיק ברשותו חשבון פייסבוק פעיל, בשל השימושים הרבים שלו. פייסבוק לא רק מאפשרת לשמור על קשר עם חברים ותיקים – היא הפכה לדרך תקשורת ראשית, לאפיק שיוווק מרכזי וניתן להגיד כי היא שינתה את אופן העברת המידע ואת פני האינטרנט בכלל.
מהיכן נובעת הפופולאריות של פייסבוק עבור בעלי עסקים?
ראשית, […]
למה אני זקוק לאדם שינהל עבורי את האתר?
אין ספק – הובן לנו כי כל עסק צריך אתר, וכעת, לאחר הקמת אתר אינטרנט מושקע, אנו בטוחים שסיימנו – אבל רגע, האם באמת די בבניית אתר? טעות בידיכם. אתר אינטרנט צריך להתעדכן באופן תדיר, להשתנות ולספק את כל המידע הרלוונטי והאקטואלי ביותר לגבי העסק בכל יום ויום.
בניית אתר אינטרנט מבלי להקפיד על ניהול שוטף שלו היא טעות חמורה שנובעת מחוסר הבנה של עולם האינטרנט. אתר שאינו מעודכן בעצם מבזבז את כל ההשקעה שלכם […]
מה ההבדל בין דף נחיתה לעמוד הבית באתר?
המושג "דף נחיתה" נשמע לא פעם כשמדברים על קידום אתרים, שיווק מוצרים באינטרנט או פרסום ממוקד יותר – אך דבר אחד נותר כתעלומה בעיני רבים: אם בבעלותי אתר שבו דף בית מרשים ועמודים רבים נוספים המסודרים לפי קטגוריות, מדוע שאזדקק לדף נוסף? למה שאתן קישור לדף הנחיתה ולא לאתר עצמו? הגיע הזמן לקבל את כל התשובות.
אז מהו בעצם דף נחיתה?
דף נחיתה הוא כמובן דף אינטרנט, שכולל עמוד אחד לא ארוך, ומכיל מידע מרוכז ומתומצת. […]
מדפדפים ברשת – יתרונות הקטלוג הדיגיטלי
בעבר היה ברור למדי כיצד עסק יכול להציג את מוצריו בצורה מרהיבה – פיתוח קטלוג מרשים בעזרת מעצב גרפי, שיודפס בדפים איכותיים ויופץ לכל דורש. היום, כשהעידן המודפס כבר מאחורינו, נשאלת השאלה – כיצד נוכל להמשיך לשמור על אופן התצוגה המרשים שאליו כל כך התרגלנו, אך עדיין נשיג צופים לקטלוג? התשובה לכך היא אחת ויחידה – פיתוח קטלוג דיגיטלי.
קטלוג דיגיטלי – על שום מה ולמה?
עסקים רבים לא רוצים להסתפק רק בתצוגת תיק עבודות משום […]
איך משלבים עסק בפייסבוק?
כשפייסבוק כבר חוצה את מיליארד המשתמשים הרשומים, ברור לנו שכוחה של הרשת החברתית הזו אדיר. לא מדובר רק באפשרות לשמירת ויצירת קשר עם חברים ובני משפחה – אלא באפיק שיווקי אידיאלי עבור כל עסק שקיים היום. אין עסק שיכול להרשות לעצמו שלא להיות נוכח בפייסבוק, וחשיבות של עמוד עסקי בפייסבוק לעסק כבר עולה על חשיבותו של אתר אינטרנט. הדף העסקי בפייסבוק הוא דרך מדהימה לחשוף את העסק שלכם בקלות ובמהירות בפני לקוחות פוטנציאליים רבים, […]
כיצד ניוזלטר תורם לעסק שלי?
ניוזלטר – מה זה בכלל?
מדי שבוע מגיעים ככל הנראה ניוזלטרים למייל שלך – מאחדים עד עשרות בודדות. ניוזלטרים אלו תמיד יעוצבו בקפידה, יכילו שלל תכנים ויעדכנו על מבצעים חדשים – כך שאין ספק שהושקע בהם זמן ומחשבה. אך מדוע שחברות ועסקים ישקיעו בניוזלטרים? האם הדיוור האלקטרוני הזה כלל מועיל לעסק? מסתבר שכן – ובגדול.
ניוזלטר הוא כלי שיווק יעיל ואף זול במיוחד – הוא לא מצריך עלויות הדפסה והפצה. מעבר לכך, הוא מדיד – ניתן […]