הפייסבוק ממלא חלק ניכר מהשגרה יום יום – אם זהו חבר שביקש לייק, פוסט שמספר על מבצע מלהיב, או סטטוס מוצלח במיוחד. כמעט אין ומי שלא מחזיק ברשותו חשבון פייסבוק פעיל, בשל השימושים הרבים שלו. פייסבוק לא רק מאפשרת לשמור על קשר עם חברים ותיקים – היא הפכה לדרך תקשורת ראשית, לאפיק שיוווק מרכזי וניתן להגיד כי היא שינתה את אופן העברת המידע ואת פני האינטרנט בכלל.
מהיכן נובעת הפופולאריות של פייסבוק עבור בעלי עסקים?
ראשית, פייסבוק מאפשרת קשר ישיר עם מאות, אלפי ומיליוני גולשים – רשומים לאתר למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם, כשכל אחד מהם יכול להיות לקוח פוטנציאלי. אמנם גם באינטרנט ישנם משתמשים רבים – אבל שיווק בפייסבוק זוכה ליתרון משמעותי: ערוץ התקשורת הישיר עם קהל היעד, השונה מפרסומות שמופיעות סתם כך בדפים שונים, יוצר תחושה של מהימנות, אמינות וקרבה. לעומת ההתייחסות החשדנית לפרסומות, שיווק בפייסבוק זוכה ליחס חיובי מצד הגולשים – לרוב המידע עובר מלייק אל לייק ומשיתוף לשיתוף, וכך המלצה של חבר נראית אמינה בהרבה מאשר פרסומת של החברה עצמה.
מעבר לכך, בעלי המקצוע זוכים לקבל תגובה מידית מקהל היעד שלהם, וכך לדעת כיצד לשפר את צעדיהם ואת ביצועיהם. במקום לשכור את שירותיהם של מכוני מחקרי שוק, עמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לנו לקבל תשובה מדויקת יותר מבלי לחכות רגע.
בנוסף, פייסבוק היא פלטפורמה חדישה יחסית – כך שהשתלבות ושיווק בפייסבוק מצביעים על עסק עדכני ורלוונטי.
קידום אתרים יעיל במיוחד – דפיה של פייסבוק מאונדקסים, וזוכים לא פעם לציון גבוה יותר בגוגל מאשר ציון האתר שלכם. כדי לממש את יכולת זו של פייסבוק, יש לתכנן כראוי את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם, מבחינת מילות מפתח, שילובן, קישורים חיצוניים וכן הלאה. לשם כך בדרך כלל נדרש איש מקצוע שישתמש בידע ובניסיון שלו כדי ליצור עבורכם עמוד פייסבוק עסקי פרודוקטיבי.