לא פעם נשמעת הטענה בקרב בעלי אתרים כי הם מרגישים שמשהו לא עובד כשורה. הרי סיפרו להם שאתר אינטרנט יכול להוות מקפצה אדירה לעסק – כך שלא ברור להם למה הם לא מרגישים שיפור כה משמעותי מאז הקמת האתר. לרוב האשמה אינה של אתר האינטרנט – אלא האחריות היא על בונה האתר ומנהל האתר.

היכן טועים כל כך? נשמע לכם לא הגיוני שניתן לשגות באופן כזה שיסכל את הצלחת האתר? הנה דוגמאות לטעויות שכיחות בקרב בוני ומנהלי אתרים.

ראשית, לא פעם אנו נתקלים באתר שלא מותאם לקידום – בעת בניית אתר אינטרנט, חייבים להתחשב מראש בהליכי קידום בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. כתיבת אתר ללא הבנה בקידום אתרים תוביל לאתר שלגוגל קשה לקרוא אותו – מה שיפגע בדירוגו של האתר. כשהאתר לא זוכה לדירוג גבוה, הוא לא יופיע בין התוצאות הראשונות עבור החיפושים הרלוונטיים לו – וכך לא יזכה לכניסות. כדי לבנות אתר שמותאם להליכי קידום אתרים, יש לכתוב קוד תקין, לבנות הירככיה טובה באתר, לשלב תוספים יעילים לקידום ולהתחשב בשלל פרטמרים שמשפיעים על הקידום.

גם עיצוב שאינו הולם את קהל היעד לרוב יפגע בהצלחתו באופן ניכר. לעיתים נוטים להקל ראש בעיצוב האתר – אחדים חושבים שאפשר להסתפק בתוכן מעניין, ואחרים פשוט מנסים לחסוך בתקציב. עם זאת, מדובר בטעות חמורה – העיצוב הוא זה שתופס את תשומת לב הגולשים ויגרום להם להמשיך בגלישתם באתר. עיצוב שיותאם לקהל היעד שלו, יגרום למבקרים להרגיש כי אתר זה מיועד עבורם – וכך גם מוצריו או שירותיו. עיצוב שייצור אווירה שלא מתאימה לאופי העסק או לקהל היעד שלו, יוביל לבריחת גולשים מהאתר במהרה.

כאמור, בניית אתרים היא אינה תחום קל, ועל אף העובדה שקיימים מדריכים רבים ברשת שמייעצים כיצד לבנות, לעצב ולנהל אתרי תדמית לעסקים – אין זה אומר שכל אחד יכול להצליח בכך. זהו תחום שדורש ידע, הבנה וניסיון – אחרת, אף אתר תדמית בפרט ואתר אינטרנט בכלל לא יוכל לממש את הפוטנציאל האדיר שטמון בו.

בשל כך, סוסקה פלוס מציעה לכם מערך שיווקי מושלם הכולל הקמת אתר, עיצובו, ניהולו וקידומו, כדי שהאתר לא ייפול בין הכיסאות ולא תצטרכו לפנות לאינספור אנשי מקצוע. בסוסקה פלוס מועסקים המקצועיים ביותר בתחום, בכדי להבטיח ששום טעות לא תיעשה באתר שלכם – וכך ההצלחה הופכת לקרובה מאי פעם.