פייסבוק היא מלכת הרשת החדשה. היא צוברת כל כך הרבה כוח, שאפילו גוגל כבר מתחילה לפחד ממנה – אבל אנחנו כבעלי עסקים לא צריכים לחשוש מדבר, אלא להפך. מעבר לכל יתרונותיה של פייסבוק, היא בעצם העניקה לבעלי עסקים רבים כלי שיווק אדיר, יעיל וזול מאוד יחסית – דף עסקי בפייסבוק. אם נדע לנצל את הכלי הזה כמו שצריך, נוכל להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו ולראות את הרווחים מטפסים כלפי מעלה. הסיכויים להצליח בפייסבוק גבוהים – אך רק בתנאי שננהל את הדף העסקי בפייסבוק באופן נכון. אז איך עושים את זה כמו שצריך?

1. הקימו דף עסקי ראוי – יש למלא את כל הפרטים הרלוונטיים לעסק שלכם, ולא להשאיר אף תיבה ריקה. פרופיל עסקי בפייסבוק הוא כרטיס ביקור לכל דבר – וככל שתכתבו יותר מידע אודות העסק, כך גם לקוחות פוטנציאליים יוכלו ליצור עמכם קשר בקלות וגם תצרו רושם אמין ומקצועי. מלאו את העמוד בטקסטים קולעים ואל תרבו במלל מיותר – תיאור מדויק ומעט שיווקי יעיל הרבה יותר מאינספור פסקאות שלאף אחד לא תהיה סבלנות לקרוא.

2. עיצוב – עיצוב של דף עסקי בפייסבוק הוא נושא חשוב בפני עצמו. בפייסבוק לא קל להתבלט – העיצוב יחסית מוגבל, ולכן עלינו לנצל כל משאב אפשרי בכדי להפוך את העמוד שלנו לייחודי ומזמין. חשוב להשקיע בתמונת פרופיל ותמונת רקע מרשימות, שייצרו מיתוג לעמוד ויזכירו את העסק אותו הוא מייצג. מומלץ להוסיף עמודים מיוחדים, כמו חנות, מיניסייט ועוד – ולעצבם באופן המרשים ביותר. לשם כך לרוב עדיף לפנות אל מעצב אתרים מקצועי, שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר וייצור לנו עמוד שיתפוס את תשומת לב הגולשים.

3. פרסום בפייסבוק - לא רק בגוגל יש קמפיין קידום ממומן – גם פייסבוק מציעה לשלם על פרסום, וניתן לפתוח בה קמפיין קידום מוצלח. פייסבוק מציעה לפרסם פרסומות מפולחות בהתאם לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם, כשהתשלום הוא PPC – pay per click – אתם משלמים רק על הגולשים שאכן נכנסו למודעה. באופן זה, התשלום הופך למשתלם ביותר – וכך הקמפיין יכול להקפיץ את העמוד העסקי שלכם באופן משמעותי. עם זאת, כמו בניהול קמפיין קידום בגוגל, גם כאן עדיף לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי על מנת להגיע להישגים בזמן הקצר ביותר ובתקציב הנמוך ביותר.

4. תוכן – לא מספיק שהקנקן יהיה יפה – הוא חייב להיות גם עשיר בתוכן מעניין. פייסבוק שמה לב לעמודים שבהם יש פעילות ענפה (פוסטים בתדירות גבוהה והיענות מצד הגולשים בתגובות, לייקים ושיתופים), וככל שתהיה יותר פעילות בעמוד – כך פרופיל עסקי זה יזכה ליותר חשיפה. פרסמו פוסטים מעניינים וצרו שיח עם האוהדים שלכם – טקסטים, קישורים, תמונות, סרטונים ועוד. חשוב לאזן בין התכנים השיווקים לבין העדכונים הקלילים יותר, שנועדו עבור הגולשים נטו. נסחו את הטקסטים באופן שפונה אל הגולשים כחברים, שאלו אותם שאלות והעלו רעיונות ואף בדיחות – כל אלו יובילו לשיתוף פעולה מצידם ויגבירו את רצונם להמשיך לעקוב אחר הפרסומים שלכם.

5. מבצעים ייחודים – הציעו הנחות והטבות המיועדות רק למי שיצטרף אל העמוד העסקי שלכם. לאף גולש לא יהיה אכפת לעשות לייק כדי לזכות בדבר מה – כך שהדף יצבור אט אט קהל אוהדים רחב, שימשיך לקבל את העדכונים גם זמן רב לאחר קבלת ההטבה. באופן זה, העסק ימשיך להדהד בפני גולשים רבים שיכולים ביום מן הימים להפוך ללקוחות פוטנציאליים או להמליץ למכריהם. אפשרות נוספת היא לתגמל גולשים שיפרסמו את העמוד שלכם – דבר שחוסך עלויות של קמפיין ממומן, והופך את הפרסום לישיר ומשכנע במיוחד.

אלו רק 5 עצות – אך קיימים עוד מגוון טיפים, שיפורטו בזמן אחר. הרשת החברתית הזו היא עולם בפני עצמה וצריך ללמוד אותה לעומק בכדי לקדם עמוד עסקי בפייסבוק. מנהלי עמודים בפייסבוק צריכים להיות קשובים לגולשים שלהם כל הזמן, להעלות תכנים בתדירות גבוהה ולהישאר עם היד על הדופק לכל השינויים המתרחשים.

לכן, סוסקה פלוס מציעה לכם הקמת וניהול דף עסקי בפייסבוק, כדי שתוכלו להמשיך לנהל את העסק שלכם בראש שקט ולדעת שאתם בידיים טובות. אנו נצבור לכם קהל לקוחות פוטנציאליים בפייסבוק, ונביא את העסק שלכם לשיאים חדשים.