כשכל המידע נמצא כיום באינטרנט, כולנו מרגישים כמו המומחים הגדולים ביותר בכל תחום – כל אחד מאיתנו הוא רופא, תזונאי, מאמן כושר, עורך דין, יועץ פיננסי ומה לא. ישנם עשרות אלפי מדריכים שונים בכל תחום ותחום, וכל שאלה שנרצה לדעת עליה תשובה מצריכה רק הקלדה בשורת החיפוש בגוגל. למרות שאין ספק שניתן ללמוד רבות באינטרנט – אי אפשר להסתפק רק בידע הזה. במקרים רבים עדיין יש לנו צורך באיש מקצוע מיומן – במיוחד כשמדובר בתחום קידום אתרים.
למה דווקא בתחום קידום אתרים?
עולם האינטרנט הוא עולם דינאמי מאוד. כל רגע הוא הזדמנות לשינויים, חידושים ושדרוגים – כך שצריך תמיד להישאר בקצב. כשעוסקים בקידום אתרים, עלינו בעצם לנסות לפצח את האלגוריתם של גוגל שבאמצעותו מדורגים האתרים. אין ספק כי ישנם מדריכים שנכתבו לאחר פיצוח אלגוריתם זה (או לפחות כך חשבו מחבריהם) – אך גוגל כל הזמן משנה את הפרמטרים שלה ומתחדשת, וצריך כל הזמן לשים את היד על הדופק. מעבר לכך, יכולות הניתוח הנדרשות להצלחה בקידום האתר אינן יכולות של מה בכך – הן דורשות למידה, הבנה מעמיקה של רזי האינטרנט, יכולת לבצע סטטיסטיקה תוך התחשבות בנתונים האישיים מול נתוני המתחרים הרבים ובעיקר – ניסיון רב. ללא ניסיון, כמעט בלתי אפשרי להצליח לקדם אתר.
יותר מכך – כשמדובר על קמפיין קידום ממומן בגוגל, ניהולו באופן עצמי מועד לכישלון כמעט מוחץ. כדי לנהל קמפיין קידום בגוגל, צריך לדעת לבנות את הקמפיין באופן נכון – כלומר, באופן שכל השקעה כספית תוביל לרווח גבוה בהרבה. אין זה קל – עליכם לדעת עבור אילו מילות מפתח כדאי לכם לקדם את האתר, כיצד לנסח את מודעות הפרסום בגוגל, איך לחלק את התקציב באופן הנכון ביותר.. קמפיין קידום ממומן צריך להתבסס על מילות המפתח שימירו כמה שיותר פרסומים להקלקות – ולהישארות באתר. לעיתים דווקא בחירה במילת המפתח הפופולארית ביותר היא שתוביל לבזבוז כל תקציבם ולהפסד ללא כל רווח. בשל כך, רק מקצוען יוכל להגות קמפיין קידום איכותי שיראה תוצאות – תוך מינימום השקעה ומקסימום רווחים.
בחברת סוסקה פלוס אנו מעסיקים את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים, בכדי לאפשר ללקוחותינו להגיע להישגים אדירים מבלי לשרוף תקציבי עתק. מילות המפתח שלנו הן ידע וניסיון – שבהן נשתמש כדי למנף את האתר ואת העסק שלכם.