בסופו של יום, אתר תדמית נבנה למען מטרה כלשהי. כל בעל עסק מעוניין להשיג משהו באמצעות בניית אתר אינטרנט – בין אם לגרום לגולש לצלצל לבית העסק, להשאיר פרטים, להצטרף למועדון חברים, לבקש הצעת מחיר או להשאיר תגובה. כדי להשיג את מטרה זו, אנו צריכים לגרום לגולש בדרכים שונות לבצע את הפעולה הרצויה – מה שנקרא בשפה המקצועית "הנעה לפעולה". הנעה לפעולה היא יכולת להביא את הגולש לפעול כפי שאנחנו רוצים, לא תמיד באופן מודע. כיצד יוצרים הנעה לפעולה? באמצעות תכנים ועיצוב – אופי התכנים והאופן בו הם כתובים ומוצגים.
מדוע הנעה לפעולה כה קריטית?
ראשית כל, לכם כבעלי אתר תדמית יש מטרות מסוימות. מטרות אלו כמעט תמיד יהיו תלויים בפעולת הגולשים שנכנסים לאתר. ללא הנעה לפעולה, לא תוכלו להשיג את אותם מטרות. מרבית הגולשים מגיעים לאתר לא בכדי לבצע את אותה פעולה, אלא על מנת לקבל מידע מסוים – שאותו הם חיפשו ככל הנראה במנוע החיפוש ומשם הגיעו אליכם. לכן, יש לשלב באופן האידיאלי בין המידע שאותו הם מעוניינים לקבל לבין התכנים שיובילו אותם לפעולה הרצויה.
כיצד מייעלים את ההנעה לפעולה?
מכיוון שהגולשים מגיעים לרוב כדי לחפש מידע מסוים, מומלצת הקמת דפי נחיתה שונים ומגוונים, כדי שלא משנה מה חיפש הגולש – הוא יגיע במהרה אל מבוקשו ועל הדרך ייחשף לניסיון ההנעה לפעולה שלכם. אם יגיע הגולש לדף הבית, הוא ייתקל במידע רב ולא ממוקד – ואז לרוב יעדיף לצאת מהאתר עוד לפני שייחשף לאותם תכנים שעשויים לגרום לו לבצע את הפעולה הרצויה.
אתרים רבים נכשלים ביישום כללים אלו, וכך לא מצליחים להניע את הגולשים לאף פעולה. במרבית הפעמים הדבר נובע מכך שהאתרים נבנים בצורה טכנית מדי על ידי המתכנתים, מה שלא מאפשר התאמה מרבית בין הטקסט שצריך להיות בכל עמוד לבין הנעה לפעולה רלוונטית לעמוד זה. לכן, בחברת סוסקה פלוס אנו בונים את האתר ואת דפי הנחיתה שלו תוך שיתוף פעולה מקסימלי עם בית העסק, בכדי להציג כל דף באופן המעניין ביותר בהתאם לחיפוש שדרכו הגיעו לאתר. אנו נשלב בין ההבנה המקצועית שלכם בתחום הספציפי לבין הידע והניסיון שלנו בעולם האינטרנט, בכדי ליצור הנעה לפעולה בעלת אחוזי הצלחה גבוהים.