המושג "דף נחיתה" נשמע לא פעם כשמדברים על קידום אתרים, שיווק מוצרים באינטרנט או פרסום ממוקד יותר – אך דבר אחד נותר כתעלומה בעיני רבים: אם בבעלותי אתר שבו דף בית מרשים ועמודים רבים נוספים המסודרים לפי קטגוריות, מדוע שאזדקק לדף נוסף? למה שאתן קישור לדף הנחיתה ולא לאתר עצמו? הגיע הזמן לקבל את כל התשובות.

אז מהו בעצם דף נחיתה?
דף נחיתה הוא כמובן דף אינטרנט, שכולל עמוד אחד לא ארוך, ומכיל מידע מרוכז ומתומצת. לדף נחיתה יש מטרה ברורה- יצירת פנייה, רכישה או התעניינות – או כפי שנהוג לומר בתחום האינטרנט – "ליד". עסקים רבים משתמשים בדפי נחיתה כדי לפרסם מוצר או שירות כלשהו, לגרום ללקוחות פוטנציאליים חדשים להירשם למועדון לקוחות או לדיוור אלקטרוני או לצלצל למספר מסוים לקבלת פרטים נוספים. אל דף הנחיתה מגיעים מקמפיינים, באנרים, מודעות בגוגל וכן האלה.

הסיבה לפיתוח דפי נחיתה ולא לקישור אותם קמפיינים או באנרים וכו' אל דף הבית, היא ברורה למדי. דף נחיתה הוא בעל מטרה מסוימת שעליו למלא, ולכן עליו להיות ממוקד וברור מאוד. כשגולש מגיע לדף הבית, הוא מוצף במידע ובאפשרויות – מגוון עמודים, תמונות רבות ומבחר קישורים עלולים להקשות עליו אם התעניין במוצר או שירות ספציפי. דף נחיתה נותן מענה מהיר, מיידי, מסקרן וכך הוא הופך בעצם למוכר – ולכך יש הוכחות ביחס המרה גבוה במיוחד.

כיצד מתבטא ההבדל?
-עיצוב: דף נחיתה יכלול מסרים בולטים ושיווקים תוך טקסט מועט ככל האפשר. המסרים יובלטו באמצעות אלמנטים גרפיים, אך ללא העמסה על העין. לרוב לא תהיה גלילה בדף הנחיתה, כדי שכל המידע ייחשף בפעם אחת ברגע ההגעה לדף.
-תוכן: המסרים יועברו באופן תמציתי ומרוכז – משפטים קצרים, ברורים ושיווקים. שפת הכתיבה צריכה להיעשות בהתאם לקהל היעד ולאופי העסק שלכם. חשוב להבליט את הייחוד במוצר או בשירות שניתנים, ולתת פרטים ליצירת קשר.
-הנעה לפעולה: דף המטרה כולו יהיה מכוון בכדי לגרום למבקר לבצע את הפעולה הדרושה, תוך שמירה על איזון בין המלל השיווקי לבין אזור ההנעה לפעולה.

בסוסקה פלוס אנו מקפידים על פיתוח דפי נחיתה איכותיים ומקצועיים ביותר תוך שימוש בידע ובניסיון הרב שרכשנו, בכדי להבטיח את הצלחת השיווק הממוקד באופן המהיר והיעיל ביותר.