ניוזלטר – מה זה בכלל?
מדי שבוע מגיעים ככל הנראה ניוזלטרים למייל שלך – מאחדים עד עשרות בודדות. ניוזלטרים אלו תמיד יעוצבו בקפידה, יכילו שלל תכנים ויעדכנו על מבצעים חדשים – כך שאין ספק שהושקע בהם זמן ומחשבה. אך מדוע שחברות ועסקים ישקיעו בניוזלטרים? האם הדיוור האלקטרוני הזה כלל מועיל לעסק? מסתבר שכן – ובגדול.
ניוזלטר הוא כלי שיווק יעיל ואף זול במיוחד – הוא לא מצריך עלויות הדפסה והפצה. מעבר לכך, הוא מדיד – ניתן לראות כמה אנשים נרשמו לקבלת הניוזלטר, האם וכמה התנתקו מהשירות, לאילו לינקים נכנסו וכן הלאה. הניוזלטר יוצר בעצם קשר ישיר עם הלקוחות מבלי להעיק עליהם, ומעניק להם מידע רב אודות המוצרים והשירותים של העסק, מבצעים, חידושים ועוד. באופן זה, לא רק שאנו מבססים את הקשר עם הלקוח אנו גם יוצרים עבורו הזדמנויות רבות לביצוע עסקאות חדשות. לא פעם לקוח שנרשם לניוזלטר בקנייתו הראשונה, חוזר לרכוש באותו עסק בזכות מידע מעניין שקיבל בניוזלטר. זוהי דרך מצוינת ליצירת קהל לקוחות נאמן ולשדרוג תדמית העסק.
אז איך מפתחים ניוזלטר לעסק?
ניוזלטר שמגיע בתדירות קבועה יכול להוות כלי שיווקי פרודוקטיבי במיוחד, ולכן אין לזלזל בו, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התכנים. ניוזלטר צריך להיראות מקצועי ביותר ולהתאים לקהל היעד ולאופי העסק שהוא מייצג. מעבר לכך, העיצוב צריך להיות נעים למראה וללכוד את תשומת לב הגולשים למקומות הרלוונטיים ביותר בו. לאחר שהצלחנו לשבות את עין הצופים, כעת עלינו להצליח ליצור עניין בניוזלטר עצמו. תכנים קובעים בסופו של דבר את הצלחתו או כשלונו של הניוזלטר – במידה ולא יהיו כתבות ומאמרים מרתקים דיו, הנמענים לא יטרחו להיכנס ללינקים וכך כל מטרתו של הניוזלטר התפספסה. יתרה מכך – תכנים לא איכותיים או תכנים שיווקים בלבד יפחיתו מהרושם שיצר העסק.
כדי להצליח ליצור ניוזלטר איכותי, צריך להשקיע זמן ומחשבה רבה. אנו בסוסקה פלוס גייסנו את טובי כותבי התכנים והמעצבים בכדי ליצור עבור העסק שלך ניוזלטר רווחי. בנוסף, אנו משתמשים במערכות מתקדמות שמונעות את הפיכתו של הניוזלטר ל"ספאם" ומאפשרות רשימות תפוצה נוחות ומתקדמות.