בימים אלו, הקשרים בין עסקים ללקוחות השתנו ללא הרף. אם פעם לקוח היה צריך להגיע פיזית לחנות או להתקשר לבירורים רק בשעות ספציפיות, כיום ניתן ליצור קשר דו כיווני בכל שעות היממה, ומכל מקום. האינטרנט מאפשר לנו לתקשר עם לקוחותינו ולקבל פידבקים בכל רגע נתון – מה שיכול לשרת אותנו לטוב ולרע.
מצד אחד, אנו יכולים לתת ללקוחות קיימים ופוטנציאליים את השירות הטוב ביותר, לחשוף בפניהם את כל יתרונות העסק ולעדכן על מבצעים במהירות ובקלות. מצד שני, אם לא נהיה מעודכנים ונעניק מענה מהיר – הדבר יעיד עלינו כעל נותני שירות בינוניים.
מעבר לכך, עלינו לבנות אתר תדמית ולייצג את עצמנו ברשתות החברתיות באופן הטוב ביותר – כמקצועיים, אמינים ואיכותיים. דברים אלו לא צריכים לגרום לחששות – ראשית כל, מפני שאין לנו ברירה אלא לבנות אתר תדמית וייצוג ברשתות החברתיות – כיום, אם אתה לא שם אתה לא קיים. שנית כל, בזכות חברות כמו סוסקה פלוס, התהליך הופך לקל ומהיר יותר. העבודה הקשה נעשית על ידינו תוך שימוש בניסיון הרב שצברנו, תוך שילוב של בניית אתר תדמית מצליח, עיצובו וניהולו, וכן ניהול עמודים עסקיים ברשתות החברתיות. אתם יכולים להמשיך להתעסק בעסקיכם כרגיל – ולראות רווחים ללא שום פעולה מצידכם.
להשתמש באתר ככלי לתקשורת עם לקוחות
כדי שהלקוחות יוכלו להתוודע לעסק שלכם בצורה אופטימלית ולקבל את הרושם הטוב ביותר, עלינו להתחשב במאפייני הלקוחות שלנו בכל שלב ושלב – החל בהקמת אתר תדמית, דרך עיצוב גרפי ועד תכנים שוטפים. חשבו מה קהל הלקוחות שלכם רוצה לדעת ולראות באתר, וכיצד תוכלו לאפשר להם להגיע לכל המידע החשוב בדרך הנוחה והנעימה ביותר.
חווית גלישה איכותית היא הכלל הראשון ביצירת תקשורת טובה עם לקוחות. עיצוב אתרים צריך להיעשות באופן המתאים לקהל היעד שלו – לקהל צעיר ותוסס יתאים עיצוב אתרים שונה מאשר לקהל בגיל הזהב. כמו כן, חשוב לאפשר באתר דרך ליצירת קשר איתכם – וכן להעניק מענה בהקדם האפשרי. בניית אתר תדמית נכון, מושקע ומעודכן הוא כלי עבודה לכל דבר, שאף יראה תוצאות במהרה. באמצעות אתר תדמית, תוכלו להפוך לקוחות פוטנציאליים רבים ללקוחות קבועים.