בעלי עסקים רבים מחזיקים בבעלותם דף פייסבוק עסקי שבו הם מנהלים מעין דו שיח שוטף עם קהל לקוחותיהם. מדובר באפיק שיווקי משמעותי, כך שחשוב להשתמש בו בדרך היעילה והרווחית ביותר. עם זאת, למרבית בעלי העסקים לא ברור מהי הדרך הנוח של ניהול רשתות חברתיות. הקפדה על כמה כללים פשוטים, יכולה להפוך דף עסקי להצלחה מסחררת שתביא לעסק לקוחות רבים.

דף עסקי בפייסבוק מצריך התעסקות יום יומית. דף שאינו יעודכן בתדירות גבוהה, לא יצליח להתבלט מעל אינספור המשתמשים ברשת החברתית. אז איך עושים את זה? פשוט מאוד – משתפים בתכנים. תוכן יכול להיות כל דבר שקשור לעסק שלכם – הן תכנים שיווקים והן תכנים מעניינים גרידא. קישורים לפוסטים מהבלוג שלכם, תמונות של העסק ושל התחום בכללי, כתבות מעניינות שהתפרסמו בנושא ועוד. אם יש לכם תכנים חדשים שהעלתם לאתר, אל תצפו שהגולשים יבקרו בו באופן עצמאי כדי לגלות תכנים חדשים. עליכם לפרסם כל קישור בנפרד בעת פרסומו, עם משפט שימשוך את הגולשים ללחוץ על אותו לינק.

כמו כן, זכרו כי פייסבוק הוא אינו המקום להראות את מומחיותכם בשפה גבוהה ותכנים כבדים. פייסבוק היא דינמית וקלילה יותר, וכך כשיש יותר תמונות, סרטונים וגרפיקות למיניהן בדף עסקי – תהיה היענות גדולה יותר מצד הגולשים. אל תשעממו את הגולשים, וגוונו בתכנים שלכם ככל שניתן. במידה ואתם מעלים תוכן יותר "כבד" אל פרופיל עסקי, הוסיפו משפט שימשוך לקריאה ויסביר מדוע העלתם את התוכן הזה. כמו כן, חשוב לענות על תגובות המשתמשים ולנהל דו שיח עמם גם בפוסטים עצמם – דף עסקי בפייסבוק הוא ההזדמנות ליצור תדמית של עסק "חבר" – לא של עסק קר ומנוכר. ענו לגולשים בנימוס, גם אם תגובתיהם לא היו נעימות.

בנוסף, חשוב מאוד שלא להציק לגולשים. דף עסקי בפייסבוק שמעלה יותר מ-4 פוסטים ביום, מציף את עמוד החדשות של הגולש ומעיק עליו. העדכונים צריכים להיות שוטפים, אך אין כל טעם לעצבן את הגולשים. בנוסף, חשוב להגביל את כמות התוכן השיווקי שעולה – אחרת הגולשים פשוט לא ימשיכו לעקוב אחריכם.

אלו, ועוד כללים נוספים, יובילו בסופו של דבר אל דף פייסבוק עסקי מוצלח. הקפדה עליהם תוך השקעה בתכנים ובתגובות, יובילו למכירות – אך לשם כך נדרשים זמן והבנה ברשת החברתית. סוסקה פלוס מציעה לכם שירותי ניהול רשתות חברתיות ובהן כמובן ניהול דף עסקי בפייסבוק. אנו נקים עבורכם פרופיל עסקי מוצלח וננהל אותו על פי כל הכללים שצברנו במשך שנות ניסיון בתחום.