כשאנו בונים ומעצבים אתר לעסק, יש נתונים שאי אפשר להתעלם מהם – כמו סוג האתר, מטרותיו, אופי העסק אותו הוא מייצג, וכמובן – קהל היעד של האתר. הקהל שאליו אנחנו מתעדים לפנות הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר – שהרי ללא גולשים שייכנסו לאתר ויבצעו את הפעולות הרצויות (רכישת מוצרים, הירשמות למועדון חברים או ניוזלטר, מסירת פרטים אישיים, יצירת קשר טלפוני ועוד) – האתר לא יהיה שווה דבר. כדי שנצליח לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים מבין הקהל העצום שמשתמש באינטרנט, עלינו להתאים באופן המיטבי את האווירה וחווית הגלישה באתר לקהל היעד שלנו. האתר צריך לדבר בדיוק בשפתם של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, למשוך את תשומת ליבם ולשבות את עיניהם.

כיצד?
לדוגמא, אם מדובר על בניית אתרים עבור קהל מבוגר יחסית, חשוב להתחשב במגבלות היחסיות של אוכלוסיה זו. מכיוון שזו אוכלוסיה שאינה מיודדת מדי עם האינטרנט, חשוב להקפיד על ממשק נוח ופשוט ביותר. כמו כן, כדאי להעדיף כתב גדול וקריא יותר, לשלב קבצי סאונד או וידאו ולאפשר הגברת ווליום לרמות גבוהות. מנגד, כשבונים אתר לצעירים, עליו להיות דינמי, מפתיע ומרגש ככל האפשר. הצעירים כבר ראו הכל בכל הנוגע לאינטרנט, ולכן עלינו להראות חדשנות ומקוריות באתר שלנו. דוגמא אחרת היא כשמדובר על בניית אתרים לאוכלוסייה הדתית והחרדית – במקרים אלו, חשוב להעדיף אתר שומר שבת ולציין זאת, בשל חשיבות עובדה זו עבור קהל היעד שלנו.

כפי שניתן לראות, התאמת אתר תדמית למאפייני קהל היעד שלו אינה פשוטה – אך משתלמת. לקוחות שיגיעו לאתר של חברה שירגיש להם "כמו בבית" ויעניק תחושה כי הוא מיועד בדיוק להם ולצרכיהם הספציפיים, יעדיפו את העסק שלנו על פני המתחרים. בחברת סוסקה פלוס אנו מתאימים את אתר העסק ככפפה לקהל היעד שלכם באיזון מושלם עם הצרכים והמטרות שלכם, וכך מפתחים את האתר המושלם עבור העסק שלכם.