אתר תדמית או בשמו האחר אתר לעסק נבדל בכמה מאפיינים עיקריים מאתר תוכן רגיל – ולכן גם אופיים של בניית אתר תדמית ועיצובו שונים בכמה מובנים. הסיבה לכך נובעת ממטרתו של אתר תדמית – בעוד שאתר אחר (פורטל תוכן, אתר חדשות, אתר נישה או בלוג) בא בעיקר להציג כמויות גדולות של תכנים, לעיתים תוך שילוב באנרים ופרסומות, אתר תדמית הוא מעין חלון ראווה לעסק. גם בו יש חשיבות רבה לתכנים ולאיכותם – אך מכיוון שמטרתו היא למשוך כמה שיותר גולשים ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות ממשיים, הוא מצריך התייחסות שונה.

ראשית כל, כבר בתהליך בניית אתרי תדמית ניתן לשים לב לשוני – אתרי תדמית מצריכים ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש ובמיוחד לגוגל, בכדי שיהיה קל ומהיר לקדם את האתר. קידום בגוגל הוא אחד מהמאפיינים החשובים ביותר של אתר תדמית והוא תהליך לא פשוט כלל, ולכן דרוש מקצועיות וניסיון. לא פלא שישנן חברות שמתמחות ספציפיות בבניית אתרי תדמית – הם מצריכים הקמה הכוללת הליכים רבים כדי שהאתר יתפרסם כראוי.

שנית, אתר תדמית חייב להיות מקורי. הסיבה לכך היא שקיימים עסקים רבים באותו תחום ולרבים מהם יש אתרי תדמית דומים – ולכן אתר תדמית חייב לבלוט מעל מתחריו. אתר לעסק חייב להיות בעל עיצוב מרהיב ומיוחד, להכיל תכנים מענייינם ולאפשר גלישה נוחה שתממש את מטרות בעל האתר (רכישת מוצרים, השארת פרטים ועוד).

כמו כן, גם בהמשך הדרך ישנם שינויים המבדילים את אתרי התדמית משאר האתרים: לדוגמא, חובה לעדכנם בתדירות גבוהה ובתכנים הכוללים את מילות המפתח, על מנת שיתאפשר קידום בגוגל.

כפי שניתן להבין, ישנם לא מעט היבטים שונים באתרי תדמית, ולכן הקמתם מצריכה אנשי מקצוע מיומנים המומחים בתחום זה. סוסקה פלוס בעלת ניסיון ארוך טווח בהקמת וניהול אתרי תדמית, ומציעה לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד את שירותיה על מנת לקדמם ברשת.