כולם כבר יודעים שעסק חייב להופיע באינטרנט, ולא פעם אחת – נוכחות אינטרנטית כבר מזמן לא כוללת רק אתר לעסק, אלא מדובר במערך שלם של פרופילים וייצוגים בשלל אתרים, אינדקסים וכמובן רשתות חברתיות. האינטרנט הוא בעל פוטנציאל עצום לחשיפה לעסק – השאלה היא היכן הכי כדאי להשקיע כדי למקסם את ההצלחה.
מה כוללת נוכחות אינטרנטית?
נוכחות אינטרנטית יכולה להתבטא במגוון אופנים: ראשית כל, כמובן, בניית אתר לעסק – אתר תדמית הוא הדבר הראשון שיש לעשות עבור העסק – הרי לא ייתכן שגולש יחפש אחר העסק שלכם ולא ימצא אתר שמייצג אותו. לאחר מכן, יש להשתלב ברשתות החברתיות – ניהול דף עסקי בפייסבוק, טוויטר, לינקאדין, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. באופן זה נוצר תוכן וויראלי של העסק, שמסייע לחשיפה בקרב קהלים נוספים וכך להרחבת קהל הלקוחות של העסק. בנוסף, מומלץ לשלוח ניוזטלרים באימייל, לשם עדכונים קבועים של קהל הלקוחות ושימורם. האפשרויות ממשיכות: בניית אפליקציות לסלולר, פיתוח קמפיינים אינטרנטיים ממוקדים, הקמת דף נחיתה לעסק וכן הלאה והלאה.
אז מאיפה מתחילים?
נוכחות אינטרנטית מוצלחת אינה נבנית ביום אחד – צריך להשקיע בה זמן, כסף ושימוש בשירותיהם של אנשי מקצוע מיומנים, ורק כך, אט אט, נוכל לבנות לעצמנו מערך מרשים דיו ברשת. מערך מושלם הוא מערך שבאמצעותו כל קהל הלקוחות שלנו בהתאם למאפייניו יוכל להגיע אליו, תוך מתן חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים רבים. כלומר, אם קהל לקוחותינו הוא קהל שנמצא הרבה באתרי נישה מסוימים, עלינו להשקיע בשילובנו שם. אם הלקוחות שלנו הם צעירים ומתעסקים לא מעט בטוויטר – כנראה שזהו המקום שעלינו לתת בו את הדגש.
לרוב מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום שיווק באינטרנט, שמתעסקים בהליכי קידום עסקים ברשת ויידעו לבנות עבורכם את המערך המושלם שיפיק את הרווחים הגדולים ביותר. סוסקה פלוס מציעה בדיוק את השירות הזה לכל סוגי העסקים – אנו נבנה עבורכם את הדרך המהירה ביותר להצלחה באמצעות האינטרנט.