כל דף ודף באתר חשובים – דף "אודות", דף "צור קשר", תיק העבודות.. מבין כל אלו ברור כי דף הבית מתבלט – הוא הרי הדף הראשון שבו צופים הגולשים, כך שהוא אחראי ליצירת הרושם הראשוני ולייצוג העסק. כמו שחלון ראווה של חנות יקבע האם קונים ייכנסו אליה, כך גם דף הבית יכריע האם הגולשים ימשיכו בביקורם באתר. במיוחד באינטרנט, כאשר הדרישה לקבלת סיפוק מיידי גבוהה, חשוב שכבר בשניות הראשונות נצליח לשבות את עין הגולשים. זוהי ההזדמנות היחידה שלנו לעשות כן – ולכן, עלינו לחשוב היטב במה אנחנו רוצים שהגולשים ייצפו ברגע כניסתם לאתר.

עיצוב - דף הבית צריך לתפוס אמנם את תשומת לב הגולשים – אך חשוב שהוא לא יהיה עמוס מדי באלמנטים עיצוביים שיגרמו לו להיראות מבולגן. חשוב לשמור על עיצוב גרפי מסודר, נקי וקריא תוך הקפדה על מקוריות וחדשנות באתר. עיצובים נדושים או ישנים ייצרו רושם ראשוני של אתר מיושן ולא רלוונטי – בעוד שעיצוב מפתיע ודינמי יעיד על עסק מתקדם, מקצועי ואיכותי. חשוב לבחור צבעים שייצרו אווירה שמתאימה לאופי העסק ולקהל היעד שלו. בעת שימוש באלמנטים גרפיים, עלינו ליצור איזון – מצד אחד חשוב לתפוס את תשומת הלב בעזרתם, ומצד שני צריך להקפיד שהם לא יסיטו את הדגש מהתכנים החשובים. הקפדה על עיצוב אתרים מושכל יוכל להפוך את האתר לפופולארי במיוחד.

תוכן - חשוב להכניס אל דף הבית רק תכנים שרלוונטיים ומעניינים את הגולש ברגע הכניסה לאתר – מידע קצר וממוקד ביותר על החברה, פעילותה, שירותיה ומוצריה. דף הבית חייב להכיל תוכן מכיוון שגם גוגל "אוהבת" טקסט – כך שהדבר יעיל עבור קידום אתרים, אך חשוב למקד את הטקסט ככל האפשר ולא להעמיס בתכנים. המטרה היא ללכוד את הלקוחות בשורות ספורות, וכך הוא ימשיך את גלישתו באתר וייחשף לשאר המידע החשוב.

בחברת סוסקה פלוס אנו מקפידים על בניית אתרים איכותיים כשבראשם עומד דף בית ייצוגי ומרשים, הקורץ לעין הגולשים וגורם להם להמשיך בגלישה באתר. בעת עיצוב גרפי של דף הבית אנו מקפידים על כל הכללים הרלוונטים הן לשמירה על גולשים באתר והן להליכי קידום אתרים, כך שדף הבית יהפוך מעוד עמוד לכלי שעובד עבורכם.