העבודה לא תמה בבניית אתר – כעת עלינו לדאוג שייכנסו אליו כמה שיותר. כדי לעשות זאת, עלינו להכיר את המושג "קידום אתרים" – ומוטב שבהקדם האפשרי. ככל שהאתר ייבנה מוקדם יותר באופן המותאם לקידום אתרים, כך יהיה קל יותר לקדמו. ישנן שיטות שונות להאיץ את הליכי קידום האתר, ולגרום להגדלת החשיפה שלה הוא זוכה במהירות. ככל שתגדל החשיפה כך ירבו הכניסות – ואתרכם יצליח יותר לממש את מטרותיו.

כדי לעשות זאת, יש מספר דגשים שעליהם חשוב להקפיד:
תכנים: חשוב לכתוב את התכנים באופן שמתאים לקידום, ולכך יש מספר כללים. ראשית כל, חשוב לשלב מילות מפתח רלוונטיות לנושא האתר שלכם בכל טקסט שבאתר. באופן זה, תוכלו להופיע בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח אלו, וכך להשיג יותר כניסות לאתרכם מגולשים שמחפשים אתרים בתחום זה. אזכור מועט מדי של ביטוי לא יהיה אפקטיבי, אך גם חשוב שלא להגזים משום שהדבר עלול להפריע לקריאה ואף לסמן את הטקסט כספאם. כמו כן, חשוב להקפיד שבכל עמוד יהיה טקסט – אך לא להעמיס על העמודים. עדיף יותר עמודים מאשר עמוד אחד עם יותר מדי מלל.

מעבר לכך, חשוב להקפיד כי התכנים לא רק יכילו את מילות המפתח במידה הראויה אלא גם יהיו מעניינים. ניהול תוכן באופן שלא יהיה מותאם לאופי האתר ולקהל היעד שלו, ויהיה מותאם אך ורק לצרכי מנועי החיפוש, בסופו של דבר רק יזיק לאתר שלכם – ויפגע בתהליכי קידום בגוגל. הסיבה לכך היא שמנועי החיפוש מנתחים את התנהגות הגולשים, ואם הם יראו שאמנם נכנסים לאתר שלכם אך יוצאים ממנו במהרה – הדבר יוריד את הדירוג הגבוה שקיבלתם. אתר שיזכה לאחוזי נטישה נמוכים ייחשב על ידי מנועי החיפוש כאתר רלוונטי, חשוב ומעניין – ויקבל מעמד כזה בהתאם.

מבנה ועיצוב: כדאי להימנע משילוב אנימציות פלאש, משום שמנועי החיפוש לא מסוגלים לקרוא את הטקסט שבהם וכך הדבר לא מועיל ואף גורע מקידום האתר. אתרים שהם רק פלאש, יזכו לקידום מועט אם בכלל במנועי החיפוש. חשוב להקפיד על מבנה שה"עכביש" של גוגל, הסורק את הטקסט, יוכל לקרוא ולאנדקס בקלות.

תוספים: ישנם תוספים שונים המאיצים קידום אתרים, וחשוב לשלבם באתר על מנת להגיע לתוצאות המירביות.

בחברת סוסקה פלוס אנו מקפידים כי כבר מהשלב הראשון של בניית האתר הוא יהיה מותאם באופן המירבי לקידומו, על מנת לייעל הליכים בעתיד ולהפוך את האתר שלכם למצליח במיוחד בזמן הקצר ביותר.