הקמנו אתר, בחרנו עיצוב, וכעת, הגיע הזמן למלא אותו. במה? בתכנים כמובן. לתכנים יש ערך אדיר בכל סוג של אתר – אתר נישה, אתר חדשות או אתר תדמית. אין ספק שהאתר צריך להיות מרשים כדי ליצור רושם ראשוני חיובי – אך התכנים הם אלו שישאירו את הגולשים באתר ויגרמו להם לבצע את הפעולה הרצויה. אך אילו תכנים מתאימים לאתר שלכם?

כדי להתאים את סוג התכנים לאתר שלכם, עליכם לדעת אילו סוגי תכנים ישנם.

תכנים שיווקים עבור אתר תדמית – תוכן לאתר שהוא מוכוון מכירה. אתר תדמית מיועד לשדר לגולש כי זהו העסק הטוב ביותר בתחומו, וכי כדאי לו לבחור בו על פני האחרים. תכנים שיווקים של אתרי תדמית נכתבים בהתאם לחוקי השיווק ברשת, בהתאם לאופי העסק וכמובן תוך אופטימיזציה למנועי החיפוש.

תכנים לקידום - קידום אתרים הוא עניין לא פשוט כלל, וכולל בתוכו אפיקים שונים – קידום ממומן, קידום אורגני וכו'. כדי להביא את האתר לתוצאות מירביות, אנו משלבים באתר תכנים שיווקים בעלי מאפיינים תואמי קידום בגוגל. זוהי תורה שלמה בפני עצמה, ולרוב כדי להביא להצלחה בהליכי קידום אתר תדמית, נעזרים בשירותיו של מנהל תוכן מקצועי. גם כאן כמובן נעשית אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי למקסם את הפוטנציאל של המאמר השיווקי.

תכנים אינפורמטיביים - תוכן שנועד להעביר מידע מקצועי לגולשים, ולהעניק להם ערך מוסף ללא הכוונת מכירה כלשהי. תכנים כאלו מופיעים לרוב באתרי מאמרים, ונכתבים בידי מומחים.

תכנים לבלוג - בלוג נועד להיות מעין טור אישי, מעין מידע אינפורמטיבי שמובא מהכותב לגולש אך בנימה אישית ולאו דווקא מקצועית. בלוג הוא יומן ציבורי ויש לו קהל קוראים קבוע. כתיבה מוצלחת שתביא לאהדה רבה, מביאה גם היא אל קידום בגוגל במהרה.

תכנים בעלי מטרה - תכנים שיווקיים שמסתירים את מטרותיהם על ידי שעשוע או יצירת עניין אצל הגולש. לרוב אלו יהיה תכנים שמשולבים במודעות או ניוזלטרים, שמטרתם להביא את הגולשים אל אתר תדמית.