כשאנו בונים אתר אינטרנט, עלינו לזכור כי הוא יהיה הפנים שלנו ברשת – ובאמצעותו ניצור את הרושם הראשוני שיתקבל אצל אינספור גולשים – לקוחות פוטנציאליים. לכן, בעת בניית אתרים, יש להתייחס לשלל היבטים בכדי שנוכל ליצור את התדמית האידיאלית שתסייע לנו להגשים את המטרות שהיצבנו לעצמנו.

בין אם מדובר באתר שנועד לפרסם מוצר חדש, באתר שהוא חנות וירטואלית או באתר שנועד לגייס למשימה מסוימת – כדי שהוא יצליח במשימותיו, עליו לשדר רושם של רצינות, מקצועיות ואמינות. אותו רושם צריך להתקבל משלל חלקי האתר – לדוגמא, אתר שיעוצב באופן מקצועי לא יצליח ליצור את הרושם הרצוי אם תכניו לא יהיו איכותיים. גם להפך – אתר בעל תכנים מקצועיים שייכתבו על ידי המומחים הגדולים ביותר בתחום לא ישכנע את מבקריו אם יעוצב בחובבנות. רק אתר שכל חלקיו ייצרו יחד מסר של אמינות, רצינות ומקצועיות יוביל לכך שגולשיו ישתפו פעולה ויקטלגו אותו כאתר מהימן ששווה כניסה חוזרת.

איך בונים אתר רציני?
לכל עסק יש עבר: אתר תדמית איכותי יציג תמיד את תיק העבודות שלו, כולל פרטים על לקוחותיו. אנשים נוטים להאמין רק לאחר מראה עיניים – ברגע שיכולותיכם יוצגו לראווה, אכן יוכלו לאשר שהינכם בעלי יכולת בתחום. באופן זה, הגולשים יוכלו להיות בטוחים כי אתר תדמית זה שייך לחברה בעלת שם ויכולות, ולא לגוף פיקטיבי או חדש וחובבני.

מאחורי כל עסק ישנם אנשים: אתר תדמית מקצועי מציג את הצוות שעומד מאחוריו. הדבר מעניק תחושה מוחשית יותר לעסק, ומראה שיש אנשים אמיתיים שעליהם ניתן לסמוך. כמו כן, בהצגת הצוות יפורטו היכולות וההכשרות השונות – מה שידגים את מקצועיות הצוות.

תוכן איכותי: ללא ניהול תכנים איכותי והעלאתם בתכיפות גבוהה, לא תוכלו ליצור רושם חיובי. אתר תדמית חייב לספק לגולשיו מידע אודות העסק, הצוות וכן להעניק לו מידע מעניין בתחום הרלוונטי. חובה להימנע משגיאות כתיב ולהקפיד על שפה רהוטה.