אין ספק כי השקעתם רבות באתר שלכם – העיצוב מרשים, התכנים איכותיים.. אך כעת, כשהאתר באוויר, כיצד תביאו אליו גולשים? התשובה היא אחת ויחידה – עליכם לקדם את האתר שלכם.

קידום אתרים נחשב כיום לאפיק פרסום ושיווק לכל דבר. כוחו של האינטרנט בעולם העסקי כבר ברור לכל, וכתוצאה מכך גם דרכי הפרסום שבו הפכו למרכזיות. ללא קידום האתר, כל ההשקעה שלכם אינה שווה דבר – הדבר שקול לחנות מרהיבה שלא נכנס אליה אף קונה. קידום אתרים יבנה את הגשר ביניכם לבין אינספור הגולשים שברשת.

בימינו, מרבית בעלי העסקים יעדיפו קידום אתרים על פני שיווק באפיקים הישנים כמו עלונים, מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה וברדיו וכו'. הסיבה לכך ברורה למדי – באמצעות קידום האתר ברשת ניתן להגיע למספר גבוה מאוד של לקוחות פוטנציאליים, תוך השקעת תקציב נמוך יחסית. אם עיתון מגיע רק למנויו ולא כולם טורחים לקרוא בכל עמוד – באינטרנט, כולם משתמשים במנועי החיפוש ובמיוחד בגוגל – וכך, פרסום בגוגל יעניק לכם חשיפה רבה יותר באופן ניכר. במדינת ישראל יותר מ-80% מהאוכלוסייה נכנסת לפחות פעם ביום לגוגל – כלומר, כדי להגיע למספר הגבוה ביותר של אנשים, עלינו לבחור ברשת כדי לפרסם את עצמנו.

יתרון נוסף של קידום אתרים ברשת הוא היכולת לפרסם את עצמנו רק בפני הקהלים הרלוונטיים – מה שכמובן מגביר את יחס ההמרה (מספר הצופים בפרסום שיהפכו ללקוחות ממשיים).

אם כך, מהו בעצם אותו קידום אתרים? ישנם שני סוגי קידום, אורגני וממומן. השיטות האלו נובעות מניתוח האלגוריתמים של גוגל, ושימוש מתוחכם בהם על מנת לשווק את העסק במהירות המרבית. שילוב של שתי שיטות של קידום במקביל תביא לתוצאות המקסימליות. חשוב לבצע התאמה בין אופי הקידום לבין סוג העסק, אופי הקמפיין, גובה התקציב ועוד, כדי להביא לתוצאות המקסימליות. בסוסקה פלוס נברר מהי הנוסחה האידיאלית עבור פרסום העסק שלכם, ועם הניסיון והידע שלנו – קידומכם באינטרנט יהפוך ליעיל ומהיר במיוחד.